Video na vase prani - Zahradnik se bavi

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Červenec 4 08:51:07 CEST 2014

Dobrý den,

Super. Dík. Tak už jsem to přemostění pochopil.
Ale všiml jsem si tam dalšího problému. Když dělá to přemostění
půlkruhové díry, tak vlevo vzniká roh nahoru, do kterého se tryska kvůli
své šířce podle mne nemůže dostat. Na hotovém výrobku jsem si ale
nevšiml, že by tam byl nějaký "kaz". Jak se tam ten materiál dostal?
Ten software počítá s nějakou šířkou trysky, aby nedošlo k tomu, že by
zabořil bok trysky do nějakého takového vyvýšení ?

Začínám uvažovat, že si tu tiskárnu koupím :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora