Re: OT: Re: CHEM: Převařená voda a minerály

Čtvrtek Červenec 3 21:37:40 CEST 2014

Pocitate dobre, zasoba paliva byla kalkulovana na 10 dni plavby plnou paru.
Kdyz Titanik vyplul tak Modro stuhu tj. ocenění za nejrychlejsi plavbu pres
atlantik drzela
RMS Mauretania a z Lverpoolu do Noveho Yorku to zmakla za 4dny 10 hodin a
51 minut. Ciste teoreticky tedy Titanik mohl bez tankovani dojet tam i zpet.