CHEM: Převařená voda a minerály

Čtvrtek Červenec 3 18:10:21 CEST 2014

Hezký večer,

	děkuji za vysvětlení. To ty dvě složky tvrdosti vysvětlují tu
zkušenost, že převařená voda je pro žehličku lepší než odstátá nebo
přímo z kohoutku.

	Cena destilované vody není hlavní důvod proč ji nekupovat. Nechce se mi
tahat s kanystrem z města, ale třeba pochodím u pana Wonga a pak by asi
nebylo co řešit.

	Jak moc tvrdá voda tu je nevím, ale zkusím to zjistit. Ale tvrdá je
dost, vodní kámen je prevít a proti Ústí se to nedá srovnávat.

	Saša Svobodová