CHEM: Převařená voda a minerály

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 3 11:17:15 CEST 2014

Tak jsem si vzpomněl na starodávnou napařovací žehličku, tenkrát ještě
neelektrickou, nahřívanou na kamnech, ale i ta žehlička měla v sobě malá
"kamínka". Moje babička když žehlila, tak žehlila s půllitrem - vody,
nabrala do pusy, vyprskla to nad prádlem a žehlila.

----- Původní zpráva -----
Od: "d.petr" <d.petr na post.cz>

Alexandra Svobodová wrote:
> moje nová Lacenta je schopná spotřebovat asi litr za hodinu, možná i
> více. Takže destilka není ideální, ještě kdyby ji tak měli v obchodě "U
> pana Wonga" tak by to asi stálo za hřích, ale tahat ji autobusem z Ústí
> se mi nechce.

Asi neodpovím ideálně, ale nestačilo by nenechat to prádlo přeschnout,
případně na něj pak fouknout trochu obyčejné vody třeba rozprašovačem po
okeně apod.? Já vím, nevyužila by se schopnost hypersuperžehličky, ...
Možná by pak něco zůstávalo na žehličce zvenčí, nevím, ale to by se
případně určitě čistilo lépe (a jen po dlouhé době), než bordel vevnitř.