Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červenec 3 10:50:59 CEST 2014

On Thu, 3 Jul 2014, RV wrote:

> https://www.youtube.com/watch?v=YZuydr_tCfk
>
> navic ten chlapik nahradil vsechny klouby 1/2" neodymovymi magnety - ten
> centralni bazmek s hotendem je tam jen nacvaklej.

Ty magneticke klouby jsou zajimave. Ta jeho koncepce linearniho vedeni
kdy ma ocelove V kladky ktere jezdi po hlinikovem U profilu - nevymacka
se to casem na nejpouzivanejsim miste ? Taky mne u tehle koncepce
prekvapila ta vzdalenost extruderu od hotendu - ze to nedrhne v te
dopravni hadici kdyz se to tlaci na takovou dalku.