RE: CHEM: Převařená voda a minerály

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Čtvrtek Červenec 3 10:13:53 CEST 2014

No a nebylo by jednodussi a dlouhodobe levnejsi koupit zehlicku na kouhoutkovou vodu?? Pouzivame ji uz cca 20 let a manzelka ani netusi, ze je tam nejaky cistici rezim, proste vypada stale stejne... Nejakej Moulinex z Rakous za bratru 1000Kc v tehdejsi mene.

S pozdravem Raven

------------------------------
Textem tohoto mailu podepisující neslibuje uzavřít ani neuzavírá za žádnou společnost Skupiny ČEZ jakoukoliv smlouvu. Každá smlouva, pokud bude uzavřena, musí mít výhradně písemnou formu.
Tento e-mail je určen výhradně pro potřeby jeho adresáta/ů a může obsahovat důvěrné informace. Pokud Vám byl omylem doručen, uvědomte okamžitě odesílatele vrácením e-mailu, zdržte se kopírování a jakéhokoliv dalšího šíření e-mailu nebo jeho příloh a celý e-mail vymažte ze svého informačního systému. Nakládáním s neoprávněně získanými informacemi se vystavujete riziku právního postihu.

The sender is not authorized to conclude/promise to conclude by this e-mail any binding contracts on behalf of any company of ČEZ Group. Any contract entered into with any such company shall be exclusively in writing.
This e-mail is intended solely for the addressee(s) and it may contain confidential information. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately by return e-mail. Please then delete the e-mail from your system and do not copy it or disclose its contents to any person. Unauthorised distribution, modification or disclosure of its contents is unlawful.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of d.petr
Sent: Thursday, July 03, 2014 9:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: CHEM: Převařená voda a minerály

Alexandra Svobodová wrote:
> moje nová Lacenta je schopná spotřebovat asi litr za hodinu, možná i
> více. Takže destilka není ideální, ještě kdyby ji tak měli v obchodě "U
> pana Wonga" tak by to asi stálo za hřích, ale tahat ji autobusem z Ústí
> se mi nechce.

Asi neodpovím ideálně, ale nestačilo by nenechat to prádlo přeschnout,
případně na něj pak fouknout trochu obyčejné vody třeba rozprašovačem po
okeně apod.? Já vím, nevyužila by se schopnost hypersuperžehličky, ...
Možná by pak něco zůstávalo na žehličce zvenčí, nevím, ale to by se
případně určitě čistilo lépe (a jen po dlouhé době), než bordel vevnitř.
PM