Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Červenec 3 09:57:32 CEST 2014

Tento sa mi tiez velmi paci, viac ako x-y-z, len mam malo casu/vybavenia
a neni sanca nieco take u mna spravit. Ked nahodou motyka vystreli, tak
budem robit taketo nieco.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.