Nove GSM tarify pro alarm, mereni, ovladani

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Červenec 2 23:36:11 CEST 2014

Dne 2. července 2014 23:12 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):
> Mlho, dobrý rok se tu o tom bavíme, sám jsem to začal testovat, dělal
> zde reporty a mnoho účastníků konference už to dávno používá.

Mate pravdu, skoro presne jeden rok
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-June/442175.html :-D
Pisete o nefunkcnim HTTP po zpomaleni, podle dalsiho prispevku uz HTTP
ma fungovat http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-June/442192.html.
Ale jsou to rok stare informace.

Do ted jsem tema mobil.cz moc nesledoval, muzete mi prosim nekdo
shrnout, jestli funguje HTTP bez nejakeho jejich presmerovani a jestli
je 32/16 kbps pouzitelnych? Pokud ano, pujdu si koupit SIM.

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com