STM32 - hodiny, JTAG

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Červenec 2 22:59:22 CEST 2014

To asi není jen v tom ST-Linku. Dneska mě to dost potrápilo. Firmware
šel sice dostat do čipu, ale při spuštění dělal ten JTAG/SWD psí kusy.
Přitom program evidentně běžel. Tak jsem zkusil připojit Blackmagic, a
chovalo se to podobně blbě.
Nakonec jsem přišel na to, že jsem procesor z blbosti uspal - __WFI() v
hlavní smyčce, protože vše běží v přerušení. A protože to používalo i
DMA, tak se to probouzelo dost málo a tak mi to ten SWD prostě ustřihlo.
Ale stejně to moc nechápu. Přece i kdyby i ten SWD měl nějaký problém,
tak by to vrstva nad tím měla poznat a korektně oznámit. Ale ono to celé
chcípne tak, že se z toho nevyhrabete.

Mrazík