OT 3D tisk krytky na fotak

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Červenec 2 17:10:44 CEST 2014

Tak už mi dorazil mail s potvrzením o odeslání, tak jsem zvědav. Podle
obrázků vypadá dobře.

Pro vysvětlení pro ostatní:

Jsem na táboře a zrovna v inkriminované době nám nešel internet.

Ukázka, jak to zde vypadá:

http://dejvice.cz/edison/tabor/let-tabor20140701.avi
(http://dejvice.cz/edison/tabor/let-tabor20140701.avi)

Upload videa mimochodem trval asi 8 hodin a byl asi 5x přerušen:-)

PH

Od: Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

"Původní zpráva ze dne 30.6.2014 od Petr Zahradnik:

> Pošli mi adresu na clexpert na clexpert.cz, pošlu ti víčko od okurek.

Včera kolem poledne jsem si dal tu práci, namaloval jsem a vytiskl
víčko od okurek. Myslel jsem, že ho ještě včera pošlu tomu, kdo ho
chtěl. Ale asi ho nechtěl zase až tak moc, když adresu neposlal. Je tu
někdo jiný, kdo ho tedy chce, když už jsem ho vytiskl? Na poštu jdu za
zhruba dvě hodiny.

http://media.clexpert.cz/20140701-krytka/krytka1.jpg
http://media.clexpert.cz/20140701-krytka/krytka2.jpg
http://media.clexpert.cz/20140701-krytka/krytka3.jpg"