Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Červenec 2 16:47:42 CEST 2014

Ahoj,

ked to tak citam, tak ma napadlo, nedalo by sa z toho PETG materialu
vytlacit nejako jednoduche sosovky, pripadne vlakno s mnoztvom
integrovanych guliciek? Nieco na sposob zatlacis - potiahnes - zatlacis -
potianes... Nieco ako robi teraz tuto nas kolega Jaromir, len on to chce
robit kladivom a zvarackou... O tom PETG neviem vobec nic, takze ma ber
prosim s rezervou. Zaujima ma len, ci aj taketo veci idu regulerne vytlacit
alebo nie.

A.