Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Středa Červenec 2 14:03:14 CEST 2014

Klasicky 3D tisk me zatim moc nezaujal, ale docela by me zajimalo jak je to
s tiskem pomoci vosku?
Jde mi o presne modely pro vyrobu forem pro odlevani z drahych kovu a tak
by vrstveni muselo byt radove kolem 0.01mm
Profi tiskarny s drahym provozem se delaji,jde o to zda lze neco takoveho
postavit a tisknout s beznymi modelarsky vosky?
Tisknou se na tom veci jako http://i.imgur.com/4tj7LMN.png
respektive vytiskne se voskovy model udela forma a pak se to odleje z kovu.