Co se mi libi na 3D tisku - Zahradnik se bavi

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Červenec 1 19:09:56 CEST 2014

Ahoj,

>  1.7.2014, 14:53:59

> --
> Svincik by se odsaval vysavacem, zachytaval na nejakem nanofiltru a
> prubezne recykloval.
> Ted uz jen vybrat firmu, na poradenstvi  pro ziskavani dotaci. :-)

Ja mam pre neho lepsi biznis... Co keby mi vytlacil prvy original znamej
hry pre deti Kozel Zahradnikem?! A vsetkym co pridu po mne, vytlacis taky
isty original tiez... Beries?  :)

A.