RE: Ztrácení e-mailů na google

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červenec 1 11:07:51 CEST 2014

Je to úplně mimo, ale řešil jsem podobný problém. Mail, který podle logů
skutečně dorazil, nebyl vidět. I v logu Exchange bylo vidět, že ten mail
dorazil do uživatelova mailboxu. Nakonec jsem zjistil, že uživatel si
vytvořil podivný filtr v Outlooku, který ten mail zakryl.
Nemohl by to být taky nějaký takový podivný filtr? Možná může být i v
nějakým pastavu, kdy třeba Google dělal nějaký upgrade.
Případně se zkusit zeptat Google, ať se nějak vyjádří?

Troller