[OT] Lednicka Liebherr

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Pátek Leden 31 18:16:06 CET 2014

Zdravím,

Tak to by jste mohl spravovat taky letadla.
http://www.viralnova.com/what-this-pilot-did-after-a-hungry-bear-ripped-his-
plane-to-pieces-is-pure-genius-and-frightening/

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Troller <patrol na sinus.cz>
Datum: 20. 1. 2014
Předmět: Re: [OT] Lednicka Liebherr

"Zdravim,
no, tak jen mala zkusenost - u lednicky Ardo po cca 4 letech urezl plech,
ve kterem byl "zapichnut" cep dvirek, a tedy dvirka odpadla. Nejakou dobu
jsme lednici provozovali tak, ze jsme vyrobili "panty" z "kachni pasky"
(duck tape, takova ta silna lepici paska od 3M, ktera opravdu vydrzi hodne),
ale samozrejme jen do doby, nez jsme vyhledli a koupili novou (jiz od jine
firmy).
Zdravi Pavel