naradi na domaci sit ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Leden 31 11:05:06 CET 2014

Dobrý den,

Dá se to odfláknout. V předchozím zaměstnání jsem par tisíc konektorů
nakrimpoval, takže vím, o čem mluvím. Ty kleště za 6$, o kterých píše
iko jsou odfláknuté. Sice vypadají bytelně, ale zařezávací hřeben má
šířku asi 2mm, takže zamačkává kontakty nakřivo. Všimněte si, že na ebay
jich je spousta, a jsou všude vyfocené tak, aby ten hřebínek nebyl
vidět.  Udělal jsem s nima asi 10 konektorů, a spotřeboval jich 15.
Zahodil jsem je, a koupil ty které odkazuje Martin Moštěk. Měli jsme je
v práci jako třetí náhradní, takže jsem je znal. Ty jsou na doma
perfektní. Tester mám také, a je také použitelný. Trnů jsme měli také
několik typů, většinou tyto
http://pc-kabely.hyperzbozi.cz/boxer-narazec-s-nozem-pro-blok-110 Já
jsem to ale stejně nejraději narážel takovým celoplastovým, který byl u
patch panelů Delta. Měl ještě vedení z boku, kterým se při narážení
srovnal konec drátu, takže neuhnul. Sice moc dlouho nevydržel, ale
dělalo se s ním nejlépe. Dneska se to už ale snad nepoužívá.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora