naradi na domaci sit ?

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Leden 31 10:26:52 CET 2014

Zdravim,

ja mam z ciny klieste za 6 dolarov a bez problemov vsetko chodi.
http://www.ebay.com/itm/RJ45-RJ11-RJ12-CAT5-Network-Lan-Cable-Wire-Stripper-Crimper-Crimp-PC-Tool-2014-/201011159042?pt=US_Cabling_Tools&hash=item2ecd32e002

Predtym som mal z GMka, este horsie, len plechove na jeden typ konektora
a tiez vsetko ide na prve zapojenie. Uz ich nemam, pozicali sa a nevratili.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.