DS1307 jde blbě :-(

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Leden 31 08:59:33 CET 2014

Dobrý den,

Trimr z digitálek někde mám, ale nevím kde :-( Takže jsem vzal 2
smaltované drátky, cca 3cm, smotal je do sebe, a budu je zkracovat :-)
Kdysi jsme takhle nastavovali digitálky.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora

Dne 29.1.2014 18:24, Kuba Jan napsal(a):
> No já bych především zkusil změřit kmitočet toho oscilátoru.
> Buď navázat jeden vývod šutru malou kapacitou  ( např. 1pF  - tu tam
> pak nechat proti zemi, aby se to nehnulo )
> na ciltlivý a přesný čítač, nebo najít nějakou "odvozeninu" od toho
> kmitočtu na nějakém vývodu dle datasheetu.
>
> Jestliže se to předchází, jede to rychleji. Za 14 dní je to 300
> sekund, tedy kmitočet je přibližně o 8 Hz vyšší.
> Paralelně ke každé noze šutru to bude chtít  odhadem tak 5-20pF proti
> zemi, jeden ideální jako trimr a dostavit přesně.

>>> 6 alebo 12pF. Mozno bude stacit vybrat R7, co ide podla schemy do
>>> X2. Skuste. Pri merani si dajte pozor na parazitnu kapacitu sondy
>>> osciloskopu.