Re: DS1307 jde blbě :-(

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Leden 31 05:43:11 CET 2014

Vdaka za inspiraciu. K oxidom som sa este dopracoval sam, ale ze to budu aj
zliatiny som si uvedomil az pri pohlade na tie obrazky. Teraz uz len zohnat
dodavatela praskovych kovov, malu indukcnu piecku a sikovneho sperkara...
Uz vidim, ako sa zenske biju o to, ktora ma krajsi a farebnejsi naramok...
:)

A.

Dňa 30. januára 2014 20:15, balu na home <balu na k-net.fr> napísal(-a):