Vysokokapacitni baterky do mobilu z Ciny

mido midosk na gmail.com
Čtvrtek Leden 30 21:46:19 CET 2014

  ... nebudem opakovat uz povedane, ale musim sa priznat, ze som tiez
naletel, aj ked sa vo velkej vacsine pripadov drzim reality, aj ked je
neprijemna, tie vysokokapacitne akumulatory maju realne cca polovicu z
udavanej kapacity, nedoporucujem ani len odskusat, zbytocne,
              michal