RE: DS1307 jde blbě :-(

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 30 13:12:06 CET 2014

Moja myslienka bola ciste vedecka :)
Navyse v takych digitalkach k dispozicii vystup nemate.
Pripojenim sondy krystal rozladite.
To iste sa ale stane pokial ku krystalu priblizite mikrofon
energia ktoru mikrofon odoberie bude tlmit kmitanie krystalu
a tym padom tiez ovplyvni meranie.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Stano
Sent: Thursday, January 30, 2014 12:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: DS1307 jde blbě :-(

Myslienka s mikrofonom je pomerne zaujimava. Ale moze mi prosim niekto objasnit aku to ma vyhodu oproti meraniu frekvencie oscilatora priamo z daneho bovodu. Ved vacsinou nieje problem vyviest si CLK este pred delickou a zmerat citacom.
BTW: Na vyssich freq. namiesto mikrofonu velmi dobre posluzi spektralny analyzator s vhodnou sondou.