LED pasky

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Čtvrtek Leden 30 12:42:57 CET 2014

Doporucoval bych tim svitit do stropu. Smer primo do mistnosti bude neprijemny pro oci.
Ja to nalepil na takove ty ozdobne polystyrenove pasy. Nalepil jsem je 10-15cm pod strop po obvodu mistnosti
a na nej shora ledky. Teplota svetla se imho zlepsi tim odrazem od bileho stropu.
http://goo.gl/pdmnV3

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Karel M
  Komu: HW-news
  Odesláno: 30. ledna 2014 11:50
  Předmět: LED pasky

  Zdravim, planuji osvetleni koupelny pomoci 8mm led pasku 9W/4000K/120ks/m, udelal jsem zkusebni test a vyzkousel, ze optimalni poloha bude cca 15cm pod stropem na zdi po obvodu koupelny. LED pasek 4W/m ci 9W/m by sel nalepit primo na keramicky obklad, jenz by zajistil potrebne chlazeni. O co se mi jedna je opalova optika tak 110° pred LED paskem, aby neoslnoval. Jako ano, da se koupit za cca 80Kc/m, pripadne s AL profilem za 150Kc/m, jenomze za kus plastu je to docela hodne, kdyz to vynasobim obvodem koupelny. Nezna nekdo nejake levnejsi reseni, pouziti napr. neceho urceneho puvodne k zcela jiny ucelum? Zalit do silikonu neni optimalni z estetickych duvodu a navic i neutralni silikon je chemicky agresivni.

  diky za namety

  karel