LED pasky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Leden 30 11:50:10 CET 2014

Zdravim, planuji osvetleni koupelny pomoci 8mm led pasku 9W/4000K/120ks/m,
udelal jsem zkusebni test a vyzkousel, ze optimalni poloha bude cca 15cm
pod stropem na zdi po obvodu koupelny. LED pasek 4W/m ci 9W/m by sel
nalepit primo na keramicky obklad, jenz by zajistil potrebne chlazeni. O co
se mi jedna je opalova optika tak 110° pred LED paskem, aby neoslnoval.
Jako ano, da se koupit za cca 80Kc/m, pripadne s AL profilem za 150Kc/m,
jenomze za kus plastu je to docela hodne, kdyz to vynasobim obvodem
koupelny. Nezna nekdo nejake levnejsi reseni, pouziti napr. neceho urceneho
puvodne k zcela jiny ucelum? Zalit do silikonu neni optimalni z estetickych
duvodu a navic i neutralni silikon je chemicky agresivni.
diky za namety
karel