DS1307 jde blbě :-(

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 30 00:24:35 CET 2014

Ja tu mam na stole rozloupnute digitalky  - nejaka hracka z McDonalda.
Chcipla v tom baterka. Umi to jen datum, hodiny minuty. Vedle sutru je
malinkaty trimr.
Takze staci rozloupnout nejake jednoduche a ty spravne hodinky a sutr je
na svete.
Navic se da koupit i samostatne:
http://shop.fkt.cz/Files/id7%5Ckatalogy%5CFK_2009_A%5CFK_katalog_2009_A_099.pdf
pisou tam 30ppm  to je cca 1Hz.   To je denne 2,6 sec. A urcite to pujde
dotahnout kapacitnim trimrem na lepsi presnost.