Re: DS1307 jde blbě :-(

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Leden 29 16:29:05 CET 2014

Dobry den,

pozrite si datasheet, co pisu o pinoch X1,2 a ako ma byt zapojeny krystal.
Ten krystal by mal mat kapacitu podla specifikacie obvodu, 6 alebo 12pF.
Mozno bude stacit vybrat R7, co ide podla schemy do X2. Skuste. Pri merani
si dajte pozor na parazitnu kapacitu sondy osciloskopu.

A.

2014-01-29 Ales Filip <nostromo na khnet.info>