[OT] "Francuzski robotnicii"

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 29 10:56:14 CET 2014

Taky pekne :) Ale zase na druhou stranu - vy mate misto fazoli cizrnu.
Chapu, neni to to prave, ale aspon neco, s trochou dobre vule a s
vyvrazdenim chutovych budek se to da pouzit. Jenomze ja mam misto balicku
krasne cesko-francouzske merde...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Balu" <balu na k-net.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 29, 2014 10:44 AM
Subject: Re: [OT] "Francuzski robotnicii"

Aby som Vas trochu rozveselil mna vcera tiez nasral francuzsky robotnik.
Takto si pripravujeme polievku zimne minestrone a posledny krok je pridat
cervene fazule. Otvorim konzervu a tam cicer (cizrna).
By ma zaujimalo kedy na to ten k***t na linke dosiel a kto rozhodol ze sa s
tym predsa nebudu parat a vyexpeduju to ako fazulu....