Nabijeni autobaterie

Úterý Leden 28 14:49:47 CET 2014

Podobmou otazku jsem resil pred cca rokem, take diesel, ale 6 valec cili
silnejsi baterka (100Ah)  Nakonec jsem sahl po Silver Varte a koupil ji v
Libni u
http://www.battery-import.cz/
Duvod, u baterky jde spis o to nekupovat neco co buhvi jak dlouho a v buh
vi v jakem stavu  nekde lezelo a vyse uvedeni vozi primo z fabriky v Ceske
Lipe, jde se jich zeptak kdy presne byl ten "vas" kus vyroben a pri predani
automaticky meri napeti na baterce. A tak vim, ze ten muj klus byl vyroben
cca 10 dni pred tim nez jsme ho kupoval a kdyz jsem s nim vychzel z
prodejny mel 12.75V  proste funglovka v idealnim stavu. V neposledni rade
meli i nejlepsi cenu .

Stribro v slitine zvysuje mechanicke vlastnsoti, u me byva problem s
sulfataci, k te dochazi u ne zcela nabite baterie a jelikoz mam vic aut tak
treba to do ktereho jsme to resil uz dva nesice stoji v garazi a jeste
mesic tam tak vydrzi. Bohuzel auto zere proud i kdyz stoji a tak jsem musel
doresit dobijeni. Napadali me ruzne silenosti vcetne procesorem rizenych
veci s silenymi dobijecimi akgoritmy,ale nakonec to skoncilo, podle hesla,
jednoduche, blbuvdorne, ucelne a tak jsem vzal spinany adapter 12V, upravil
na 13.4V jakmile baterka vyleze na tech 13.4V tece ji cca 10mA+to co zere
auto .
Tak ais tak, to dalsi uvidime za 8let :-)