Sluchatkovy vystup z TV - jak dodelat na TDA7056A

Úterý Leden 28 13:08:20 CET 2014

Chapu.
Jak tak koukam na to zapojeni, jsou TDA7056B nastavena na pevnych +20dB ,
pomer R289/R288 dava 1V coz je +20dB a hlasitost se ridi urovni vstupniho
signalu, cili hlasitost by mela chodit i s jinym OZ. Vypnuti repro by take
nemel byt problem, staci mit "ovladaci" kolik na stkekru pro sluchatka a
napeti z nej privest na bazi V202, kterym se dela mute repraku, teoreticky
by mohlo fungovat i mute z dalkoveho od TV.
Ruzne desticky pro sluchatkove OZ jde najit na ebay. Ale chapu, pokud to
clovek pouziva jen obcas... Nas druhou stranu trrba vas ten sum bude casem
rozcilovat :-) Me rozciluje tak, ze u zvukovet a to mam aktualne X-Fi menim
zesilovace hned po zakoupeni :-)