Sluchatkovy vystup z TV - jak dodelat na TDA7056A

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Úterý Leden 28 12:50:29 CET 2014

Zdravím, použil jsem výstup SCART a z nej vytáhl stereo signál. K tomu jsem
do krabičky 110x90x40 vyrobil zesilovač

Vešel se mi do krabičky DPS s IO atd. i trafíčko 24V, poťák, Jack 6,5 stereo
panelový pro sluch.  a síťový vypínač i s LED kontrolkou. Je to oddělené
úplně od TV a vedené do místa které potřebuji - 8m stereo stíněné dvoulinky.
Po 10-ti letech plná spokojenost. A navíc je to nezávislé na regulaci repra
v TV. (Vnuci dělají binec a já klidně koukám bez rušení.)

Honza.

Možná mám někde klišé desky

  _____

From: Pavel Kadečka [mailto:pavel.kadecka na gmail.com]
Sent: Tuesday, January 28, 2014 9:36 AM
To: HW-news
Subject: Sluchatkovy vystup z TV - jak dodelat na TDA7056A

Přátelé,

mám televizi a chci do ní dodělat výstup na sluchátka. Což by nebylo nic zas
tak složitého, kdyby ovšem výstupní zesilovač nebyl udělaný takhle (s IO
TDA7056A):

http://go-gddq.com/upload/2007_11/07111716168269.gif

Tj. reproduktory nemají spojené mínusy, ale je připojený každý sólo do svého
zesilovače bez oddělovacích kondenzátorů. Jak to zapojit, aby to fungovalo a
hlavně nic neshořelo?

(Jedno řešení mě napadá, ale nechám si ho zatím pro sebe, abych neovlivňoval
cizí myšlení a nesvedl někoho třeba na špatnou cestu.)

Pavel Kadečka.