OT - Prelevani plynu

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Leden 28 12:37:58 CET 2014

Zdravím,

tahle legenda je známá i v Americe a tak jí testovali bořiči mýtů.
Záchod jim bouchnul až když do záchodu přidali šulek dynamitu. Jinak jim
žádná, i silně těkavá sloučenina, nevybouchla. A to měly krásnou,
akrylátovou, dobře utěsněnou kadibudku, kde mohli řídit koncentraci.

Já jsem zase slyšel, že se podobná příhoda s plynem stala člověku, který
chtěl propanem odpálit krtka. Bohužel se to dostalo nějakou dírou do
sousedova sklepa.

Pavel Krafčík