OT - Prelevani plynu

Úterý Leden 28 12:25:43 CET 2014

Koukám, že Pat a Mat nejsou smyšlené postavy, ale mají spoustu předloh v
národu kutilů ;-)

Já jsem slyšel jen takovou slabou historku, kdy někdo vylil technický
benzín do záchodové mísy, ale nespláchnul, pak si tam přišel někdo ulevit a
přitom kouřil a když dokouřil, vajgl hodil do mísy, takže to blaflo a asi
ho to trochu ožehlo a to i přímo tam.

P.K.