Sluchatkovy vystup z TV - jak dodelat na TDA7056A

Úterý Leden 28 12:21:35 CET 2014

Hoši, díky za konzultaci, mám to hotové. Nejdřív jsem vzal sluchátko,
připojil jeden konec na  výstup pro reproduktor a druhý proti zemi přes
kondík a odpor. Chodilo to, ale ve sluchátku byl síťový brum. Tady se
ukazuje genialita můstkového zapojení zesilovače, protože pokud se brum z
napájecího napětí dostane na výstup, dostane se na oba konce reproduktoru
současně a vlastně se hned odečte ;)

Tak jsem oba mínus výstupy spojil přes odpory (180R) a střed těchto odporů
připojil na GND sluchátek. Každý plus výstup jsem pak připojil na jedno
sluchátko. Chodí to, trochu v tom šumí, ale to je asi normální - sluchátka
jsou v tom nemilosrdná, z repráků to člověk nevnímá.

A funguje mi i odpojování reproduktorů, přes ty odpínací kontakty v jack
konektoru. Odpíná se jen plus.

(Výstup ze SCARTu jsem taky zkoušel, chodilo to, ale se všemi nevýhodami,
tj. bez regulace hlasitosti a je tam jen audio výstup z TV.)

P.K.

p.s. kdybyste se někdy dostávali do televize GRUNDIG VISION 2 22-2830 T
DVD, tak musíte odšroubovat všechny šrouby, na které se vzadu dostanete,
tj. i ty, co zdánlivě drží jen DVD mechaniku. Pak se už jen rozloupnou
plasty po obvodu.