Sluchatkovy vystup z TV - jak dodelat na TDA7056A

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Leden 28 11:15:28 CET 2014

Podle všeho to je normální můstkový zesilovač, takže by neměl být
problém vzít OUT+ (pin 6), SS ho oddělit kondíkem a poslat to do
sluchátek, která budou zapojena proti GND. Nejlépe přes dělič z R.

Výstupní proud proti zemi nesmí překročit 100 mA:

"A Missing Current Limiter (MCL) is built in. The MCL circuit
is activated when the difference in current between the
output terminal of each amplifier exceeds 100 mA
(300 mA typ.). This level of 100 mA allows for headphone
applications (single-ended)."

Menší zádrhel může být v tom, že při poslechu na sluchátka asi budete
chtít odpojit reproduktory. Jack se dvěma rozpínacími kontakty se Vám v
šuplíku neválí?

JMN