radarove cidlo

Pondělí Leden 27 18:41:19 CET 2014

Moje představa je taková - abych nemusel cvakat vypínačem pokaždé když
jdu přes předsíň, bude čidlo schované pod sklem svítidla a světlo se
trochu rozsvítí (aby se poznalo, jestli je rozsvícené čidlem nebo
vypínačem). Jenže nejspíš budou dveře do kuchyně neustále otevřené a
čidlo tam bude vidět taky. Tak jsem myslel, jestli by šlo ten dosah
omezit nějak jinak, než jen podle síly signálu. Asi si budu muset pohrát
se směrováním antény a s nastavením citlivosti.
Kdyby se někdo chtěl kouknout jak mi ledky svítí, mám to tady :-)
http://vaelektronik.cz/dum/elektrika.html#led
Mám tam několik odstínů světla, jak jsem to postupně kupoval a vyvíjel.
Růžové ledky (3000K, CRI80) dokorigované zelenou do žluta, pak ledky s
CRI 96, jsou o dost lepší. Zatím tam svítím z baterky dobíjené solárem.
Anděl