Nabijeni autobaterie

Pondělí Leden 27 14:34:00 CET 2014

Je i neni, 12,7V na baterce v klidu pri 25C je 100% nabita baterka na
druhou stranu bych u nabijecky cekal ukonceni nabijeni na nejdrive 13.2V.
Aspon ja mam tak nastaveno dobijeni u auta,ktere pres zimu nepouzivam.
Jak jste prisle na to ze prestane nabijet, neprejde do proudoveho
udrzovaciho rezimu a nepousti do baterky jen par destek mA?
Doporucuji precist
http://www.motola.cz/UserFiles/Diskuzni_clanky/akumulatory.pdf