Re: Regulace 3fází pomocí vynechávání period

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Leden 27 12:52:42 CET 2014

No mna to napadlo teraz pri citani Vasej odpovede. Jednofazovy si viem
predstavit, ale tri som uz nejako nedokazal domysliet, tak som sa spytal.
Myslel som, ze to viete. V kazdom pripade Vam, ako aj p. Kadeckovi, dakujem
za vysvetlenie.

A.

2014-01-27 Draček Fráček <dracek.fracek na gmail.com>