RE: Vysokofrekvenční sonda; Pásmo: ?3 GHz

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Leden 27 09:59:04 CET 2014

Pokud se jedná o diodovou VF sondu dá se buď vyrobit nebo koupit.

Jak ji vyrobit si můžete přečíst třeba na ok1uga.nagano.cz v sekci VF Wattmetr. Bohužel server je právě nedostupný z důvodu výměny HW serveru. Měl by být dostupný během 1-2 dnů.

Dále lze sondu koupit. Nová je hodně drahá ale na e-bay se profesionální sondy pohybují mezi cca 100 až 200 USD podle kmitočtového rozsahu.

Tyto sondy fungují obvykle do cca 20mW. Pro větší výkon musíte předřadit výkonový útlumový člen. K dostání za celkem rozumnou cenu je taky na e-bay

	Martin.