Re: Vysokofrekvenční sonda; Pásmo: ≤3 GHz

Juro mail na onicom.sk
Neděle Leden 26 23:27:25 CET 2014

Pekný deň prajem

ďakujem za reakciu, témy sa Vám snáď nezdajú ?  ( kryci pouziti -
môžno áno, ale preto ma nezavrú... )

Potrebujem merať výkon v pásmach GSM do 5W. No spektrálny analyzátor
sa mi kvôli tomu nechce kupovať (mám len do 1G) , preto by postačovala VF sonda, ktorá
mi to prevedie na napätie... HM ? Len či to je vôbec na trhu niečo
podobné...

Juro PO