Vysokofrekvenční sonda; Pásmo: ≤3 GHz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 26 23:11:05 CET 2014

VF sonda je pojem rozsireny hlavne mezi radioamatery. Napr:
  http://blog.ok1cdj.com/2012/05/jednoducha-vf-sonda.html
http://www.dab.pb.cz/cz/cb/bastl.html
http://www.unima-ks.cz/vf-sonda-pro-wobblery-unima-ks.html
Je to takovy vf voltmetr, nekdy nazyvane take "cichatko"
Pochopil jsem z dotazu, ze by s tim me jit merit vykon. Pokud bude
definovana zatez, pak ani takovym udelatkem neni problem vykon merit,
pokud to bude bastl, jde to pro definovany kmitocet ocejchovat.
JaKub