Bezne sitove trafo na 100Hz

Neděle Leden 26 20:24:54 CET 2014

Proc? Na zacatku main si pole se sinusovkou vygeneruju jen jednou  podle
definovanych konstant

for (uint16_t idx=0; idx<PWM_RESOLUTION; idx++)
     {
         SinTable[idx] =
(uint16_t)(32767.0*(sin(M_PI*2.0/(double)(PWM_RESOLUTION)*(double)idx)));
     }

a pak uz jen koriguju amplitudu podle regulace.
Kdybych to delal jako konstanty do FLASH, bude s tim vic prace nez tyto
2 radky (A RAM mam pro dany ucel vic nez dost)