Notebook bricked

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Leden 26 20:08:04 CET 2014

Zdravim,
  jedna se jen a pouze o CD s mou vlastni distribuci, u nehoz se vsak
nezacne s instalaci, ale pouzije se, tak jak je - s nekolika textovymi
consolemi, na nichz bezi rootovsky shell. I v tomto stavu jsem schopen
diagnostikovat prakticky veskery hardware, pocinaje disky, pres pamet,
ACPI subsystem (byl vyuzit v tomto pripade), vsechna zarizeni, ktera
tam jsou (pokud pro ne existuje v Linuxu ovladac) atd. Opravdu zadne
specializovane CD, ale i tak se s nim daji oproti jinym OSum delat
uplne zazraky :-).
  Zdravi Pavel