Bezne sitove trafo na 100Hz

Neděle Leden 26 15:42:18 CET 2014

Tak funguje to skvele, nakonec jsem zvolil zapojeni, kde ATMEGA8
generuje sinusovkou modulovane PWM (32kHz, 80 vzorku na periodu) s
regulaci apmplitudy ve zpetne PI vazbe.
Nejdriv jsem zkousel analogovy budic, to se samozrejme hralo a jeste
ruzne zakmitavalo, pak jsem proste zkusil pulmustkem (IR2153 + 2 N
MOSFET) budit tlumivku 330uH a za ni 4,7uF na zem. Je na tom krasna
celkem tvrda sinusovka, az me to prekvapilo, zvlast na zapichovacim poli.
Sekundar da v pohode 130V ef pri 20mA prevazne kapacitni zateze, nic se
nehreje.
Takze jdu delat desku ;-)
Na tu filtraci za tlumivkou bude asi nejlepsi dat hodne keramickych C
paralelne a slozit z toho tak 2-4uF, predpokladam. Mozna jeste udelat
dvojity filtr, at z toho PWM 32kHz proleze ven co nejmin?