LCD - zavada ?

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Neděle Leden 26 13:06:35 CET 2014

je :-) .
jdu prohodit tu desku zdroje, kdyby to bylo nejakym napajenim ..
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan
Waclawek
Sent: Sunday, January 26, 2014 1:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: LCD - zavada ?

Znie to mozno dost beznadejne, ale na druhej strane za niekolko pokusov
nic nedate.
Predovsetkym si zozente servisny manual alebo aspon schemu.
Odmerajte vsetky napajacie napatia vchadzajuce na riadiacu dosku.
Potom odmerajte vsetky napajacie napatia ktore sa generuju na samotnej
doske.
Osciloskop mate poruke?

wek