OT: záhada - rychlá koroze plotýnek sporáku

F.K. kocifrantisek na seznam.cz
Neděle Leden 26 09:15:50 CET 2014

LItina - již je dlouho co jsem mel tabulky v ruce. :-)
A tady si dovolim malou narazku - litina z CZ nemusi byt litinou CH...
S kryty na kanalech je dobry primer - myslim si, že ty byly mely reznout
nejdrive,
kdyz zvazim jak kysele prostredi je kolem kanalu.
Mozna v konkretnim pripade tazatele, muže jít o vadu materialu.
F.K.