Re: Akumulátory 18650

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Leden 25 22:56:58 CET 2014

 25.1.2014, 22:41:59

Cisla nejsou problem, treba tady:
 http://lygte-info.dk/review/batteries2012/Common18650Summary%20UK.html

Zasadni problem ale vidim ve vasi uvaze, ze to k necemu bude. Hmotnost
uvadena cinanem, totiz jaksi muze byt stejna iluze, jako cinanem uvadena kapacita.

A kdyz uz to budete mit doma na stole, muzete si kapacitu zmerit
stejne dobre, jako hmotnost. Pravda, to druhe je rychlejsi, to prve
zase verohodnejsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz