Baterka

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Leden 25 20:38:30 CET 2014

Původní zpráva ze dne 25.1.2014 od Jirka Mww:

> A nebojíte se, že si zničíte něco z elektroinstalce v autě ? Kdysi
> jsme přes startovací kabely zničili řídící jednotku ve Fiatu Punto.
> Opravář mi říkal, že nabíjení přímo v autě je obecně nebezpečné.

To byla nějaká divná řídicí jednotka. Proč by se měla zničit? Vždyť
akumulátor je od toho, aby se nabíjel. Jestli přes alternátor nebo
pomocí nabíječky, to je přece jedno.

Nabíjel jsem v autě už několikrát, naposledy zrovna někdy před 14 dny.
Nebyly žádné velké mrazy, ale akumulátor už také dosloužil po asi 5,5
letech. Něž jsem objednal nový, asi 3-4 dny jsem musel nabíjet při
startování, jinak bych musel běžet pěšky :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem