LCD Samsung - aut. ladění

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Leden 25 18:35:50 CET 2014

Není to normální. Vývojáři Samsungu zjevně nepoužívají vlastní výrobky
jinak by něco tak de..ního nemohli dát na trh.

Nicméně existuje snadná pomoc. Vyexportujte seznam naladěných kanálů na
USB. Pak na jejích promazání a seřazení použijte program pro PC. Já
používám "Samsung channel editor" ale existuje spousta dalších. Po
editaci výsledek zase naimportujete soubor zpět do televize.

     Martin.