OT: záhada - rychlá koroze plotýnek sporáku

Sobota Leden 25 12:58:19 CET 2014

Ja se teda podival na fotky a ten sporak je ve stavu, kdy se nam jednoho
krasneho dne po postaveni vetsiho hrnce s vodou plotynka propadla
dovnitr, kontakty se slusly o alobal kolem trouby a byl z toho krasny
ohnostroj ;-)
Ja bych plotynky ani nemenil, protoze uz nebudou do ceho pridelat :-P