Akumulátory 18650

Pátek Leden 24 13:08:55 CET 2014

Já vím že se mi tady budou smát, ale kupuju je u chobota - sice to stojí
peníze, ale není to taková hrůza a tak přibližně (přesným měřením
kapacity jsem se nezabýval) to odpovídá. Dokonce mám už pár let dva
články v sérii, nabíjím bez balanceru nabíječkou od foťáku (tam je taky
dvoučlánek bez balanceru), občas ze zvědavosti zkontroluju jestli jsou
napětí stejná a jsou :-) Takže naprostá spokojenost.

Anděl