OT: Microsoft - potřebuji data informace

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Leden 24 10:14:01 CET 2014

Zdravím,

od včerejšího odpoledne se nedokážu dostat na webu MS jinam, než na
úvodní stránku. Pak mi selže každý pokus o to, dostat se dál a to ze
všech možných systémů, prohlížečů a IP adres. Dost divná situace.

Proto bych se chtěl zeptat zdejších zkušenějších lidí a expertů na toto:
O serveru MS Windows Server 2012 Standard mi v hlavě uvízla informace,
že mi licence umožňuje tento server nainstalovat na nějaké železo, pak
spustit virtualizaci a nainstalovat ten samý server s tou samou licencí
ještě jednou (i víckrát) jako virtuální mašiny. Je to fakt? Na webu MS
to bohužel nezjistím.

Pavel Krafčík